loading...
داستان های کوتاه جالب وبه یاد ماندنی
محدثه بازدید : 11 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

شاگرد: استاد ، چکار کنم که خواب امام زمان(عج) رو ببینم؟

 

استاد: شب یک غذایشور بخور، آب نخور و بخواب.

شاگرد دستور استاد رو اجرا کرد و برگشت. 

 

شاگرد: استاد دیشب دائم خواب آب میدیدم!‏

تشنه امام زمان(عج) بشو تا خواب امام زمان(عج) ببینی..

کنار نهر آبی در حال خوردن آب هستم!

در ساحل رودخانه ای مشغول...

استاد فرمود: تشنه آب بودی خواب آب دیدی‏؛‏

خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب مینوشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من محدثه هستم خیلی سعی کردم زیباترین داستانارو در سایتم به نمایش بذارم امیدوارم بپسندین برای استفاده بهتر از مطالب نظر بدین یک داستان کوتاه می تونه خنده دار غم انگیز عبرت انگیز وجالب باشه دوستدار شما محدثه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 161
  • کدهای اختصاصی


    قالب وبلاگ

    کد تغییر شکل موس

    دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

    کد حرکت متن دنبال موس